CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 4, 2012

~ Makan - makan Hujung Tahun 2011 ~

Hye.. Salam sume...
mase ari jumaat (30 dec) ritu kan..
ikut opismate g alamanda..
g makan la..
ingatkan kot nak makan kat mc d ke chicken rice shop ke...
rupe² nye dorang nak makan kat TGI FRIDAY..


Takpela kan aku pon belom penah g makan kat situ..
makanan kat sini ala western..
okla.. boleh masuk g dalam tekak aku..
jangan makanan jepun sudah..
loya tekak aku ni ha...
tak leh nak masuk... sick


Sampai je, kiteorang terus carik tempat..
pastu order..
aku mintak fish n chip.. ngan ais lemon tea..
boleh tahan la... harga pon boleh tahan gak nailbiting
kalau sekali sekala tak pe la..
kalau ari² rabak poket woo...
aku punye set je.. campur air dah rm20.80 straight face

ni la fish n chip dia...!!

Ini lunch set.. die bagi sekali ngn mushroom sup
tapi sup die tak berapa nak sedap la.. sedap lagi mushroom sup
kat pizza..


masing² dah kekenyangan...


aku pon dah kekenyangan...

Pastu ade dessert, tapi lupe nak ambik gamba..
dessert die alahai.. kecik² je.. sikit..
tak cukup...!!!

Kiteorang duduk kat sini punye la lame
dari satu cite ke satu cite dok borak...
memang memanfaatkan rehat 2jam tu..
ahahha... pape pon enjoy la makan kat sini..
total kiteorang makan RM111.65 untuk 5 orang....




0 comments: