CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 11, 2010

Seronok nyeeeee....!!~~

Salam sume..
Mood baik sangat pagi nih...
hihiihii...

Alkisah nye, semalam aku balik rumah mak aku. Dah borak-borak, makan-makan, ngumpat sikit-sikit..
Tetiba mak bersuara,

"roselle kau dah tumbuh.. banyak..!!"

Punya la seronok, aku terus berkejar kat roselle tuh.. Ha'ah la dah tumbuh roselle aku. Tak sia-sia aku korek-korek tanah hari tu. Berbaloi-baloi...!!!

Pastu aku soh adek aku buang rumput keliling roselle tuh. Aku tanam ada 3 tempat, sume nye hidup.. =)) Nanti dah besar sikit boleh lah alihkan kat tempat lain sebab aku tabur biji benih tu rapat sangat. Pape pon aku harap roselle aku tumbuh dengan jaya nya.. huhuhu


Ni la bakal pokok roselle aku hik3...









6 comments:

Rose Emely

wahhh...tahniah tahniah. berhasil tgn ko ek... kalo aku ler, kompom tak idop. ekekeeke...nanti dah berbunge, wat air or jem, astu bagi aku tau...kikiki

Shida Karim

hihi... no hal lysot. ko doakan je roselle aku tu idop subur. konpem aku bg ko

yatt

akak konon je nak tanam... sudah nya biji tu ada tersadai kat dapur tu tak tanam2 pun.. hahaha

Shida Karim

hahha.... same la kak. tu pon dah naik berkulat biji roselle

mysha

waH seJuk tGn sHida nih leH TANam PokoK.... aKak tGN PanAS hehehe....

aPePun taHniaH ek aTas keJayaaN PokoK aNda ekeke

Shida Karim

huhu.... mekaseh kak.. arap2 berjaya la roselle tu menempuh idop di alam fana nih..