CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 9, 2010

~ m00d ' p0se ~

Diam x diam dah nak masuk bulan ramadhan dah kan..?? cepat mase berlalu, aku kawen pon dah nak dekat 8 bulan.. erm.... lusa, insyAllah kite dah pose. pastu raye.. pastu naik tahun baru.. memang terase cepat mase berlalu..

Nie skang aku dok asik dengar lagu raye.. cis memang x saba tol nak raye.. huh..!!! pose nye pon blom.. =P skang pose dah berdue, nnti raye pon berdue gak... bile nye nak bertiga nihh...??? adoiii... xdo rezeki g =D harus banyakkan sabar, tingkatkan usaha yeah..!! ish malu..malu...
Pestime pose ni, aku sensorang jek.. incik suami syif malam.. sian kat aku kan..? sahur sensorang, berbuke pon sensorang gak.. =(( sedey wei.... nak pulak sambil dengar lagu Aisyah - pulanglah.. adoi bertambah sodeh ni..... nak balik umah mak, takot rabak lak duit minyak.. ngn tol lagi. ;p

Kat sini aku nak ucapkan Selamat Menyambut Ramadhan al- Mubarak.. kalo sepanjang aku berblog ni, aku ade terkasar bahasa, tersilap kata aku pohon maaf.. ade rase cam nak mati lak hik3
pasni cuti sebulan tok label main masak2 hihihi... nnti boleh bikin perut jadi lapar.. kahkahkah..
Raye ni aku nak buat kueh raye... hhu3... nnti aku update ye.. tu pon kalo kueh raye nye jadi lak. kalo tak, aku senyap jela.. :D







target pose tahun ni ~ nak pose penuh sebulan =D






0 comments: