CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 9, 2011

Adip Dah 3 bulan la...

Pejam celik pejam celik
dah 3 bulan lebeh dah anak aku...
rasa cam kejap je kan..

Dalam masa 3 bulan ni
adip dah pandai meniarap
dah pandai senyum2 siap bunyi2 lagik
dah pandai mengatuih bak kata Ochu Adip
dah pandai bising la tuh
selalu gaduh ngan pak ngah dia.
sepatah pak ngah dia cakap
berpatah2 dia balas...
uhuhuhuh....
seronok tengok perkembangan dia

Ritu Adip sakit..
kesian tengok dia
asik2 muntah je,
minum susu, muntah....
sib baik la skang dah okey.
masa Adip muntah2 ritu
memang nampak badan dia susut.
bila dukung pon rasa ringan jek.

Skang dia dah sihat.. dah ceria
makin ligat dia
berenang atas tilam la
kayuh basikal la....
seronok tengok dia aktif...

Adip skang ni dah tido dalam buai..
dah 3 bulan baru hati aku terbukak nak
bagi dia tido dalam buai..
tu pon mak aku yang suruh.
tak kesah la janji Adip dapat tido nyenyak..
org cakap kalo tido dalam buai, nanti
susah kite nak jalan...
ada betul nya jugak.. tapi
aku tak kesah pon...
sebab aku bukan nya kaki jalan

see.... kan nyenyak Adip tido tu...


pipi tembam tapi badan kurus jek budak nih..


ni la lawan gaduh Adip...
Adip ngan Pak Ngah
Adip dah pandai senyum....




tak sabar2 nak amik Adip petang nih... nak geget peha gebu Adip..!!

0 comments: