CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 30, 2011

~ cerita 2nd Anniversary saya ~



Salam....
hye....
lama dah tak update..
kemalasan menimpa diri...
hurmm

Ini aku nak cite pasal ari anibesri aku ritu..
macam tahun lepas aku yang beriye sangat kan...
sampai buat chicken chop g..
tahun ni rase malas sangat nak masak²
mungkin sebab dah de adip kot
tu yang malas tuhhh...

Tahun ni aku request kat asben
sambut anibesri kat luar je
berdue... adip tak de...!! uhuhuh
merdeka.... =P

Tapi kan tahun ni asben lak yang cam lebeh²
die buat supreise kat aku...
mase 17 dis tu aku tido umah mak aku
sebab adip asik nanges je rindu kat wan die
pastu mak aku lak kene gastrik
p anta mak aku kat sepital kajang
mase tu malam dah..
memang terpakse bawak adip kluar malam..
sampai sepital tetibe
asben bagi mms...
mase tu memang npon aku tak dapat nak bukak gambar tu..
kejap tu asben call die tanye dapat tak gamba
aku cakapla takk...
pastu aku suh die anta kat npon adek aku
tengok² gamba kek..... =)
mase tu bengong² g..
aku boleh p tanye kat die
kek ape tu..???
pastu asben aku cakap kek anibeseri kite la..
hahh...!!! ternganga jap mulut aku
sejak kapan laki aku romantik nihh..??
sempat konpius jap... laki aku ke nih..???
pastu aku call die...
tanye pesal beli kek??
die cakap utk sambut anibesri kite la....
ishh... tak caye betul laki aku ni.. hahahkk
sebelum ni tade nye die nak wat suprise² ni
pelik gakk... uhuhu
tapi tak po alhamdulillah die ingat tarikh nikah kami...
alhamdulillah.... =D

Esok nye 18hb tu aku balik serdang..
mase ni aku balik sorang je sebab dah ari ahad kan
adip kene tinggal kat beranang..isnin tu aku keje..
sampai² je umah aku, asben tengah basuh baju..
bagus tol laki ak ni... ha selalu² la basuh baju ye bang.... =)
pastu asben aku cakap malam ni kite makan kat luar ye..
yess... tak payah masak!! selalu² ajak org makan kat luar ye bang =P
pastu die p amik kek dalam peti ais..
tara..!!! epi anibeseri....!!!!


kek yang dah terobek...
tengok la kek tu... aku tanye asben pe kes kek tu leh jadi camni
tau.. die jawab pe..
harusla jadi cmtu sebab abg bawak naik moto..!!
adoiyaiii laki aku...
sabo jela....

tapi kek ni sedap tau...

Pas maghrib kiteorang gerak g kajang
makan kat restoren sekinchan ikan bakar..
boleh tahan la makan kat situ..
harge pon ok la.. takla mahal mane
yang aku suke makan kat situ, ikan bakar die
sedap gak la...
mase ni kiteorang makan ikan terubuk bakar
memang terbaek la....
mase ni aku tak amik gamba.. malu siott
ramai orang..!! malas aku nak amik gamba..
pas makan.. pung pang.. pung pang...
kiteorang pon balik...
=)
ni la cerita anibeseri kami.... =D

Sebelum tu nak selit jugak gamba si kenit ni..
wajah kesayangan beta.. uuhuhuh




selamat ulang tahun ke 2.. moga kekal dunia dan akhirat.. bahagia ke akhir hayat.. aminnn


0 comments: