CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 12, 2011

~ Lauk pe tuh...~

Hahhahahah....
aku masak satu jenis lauk ni
tatau nak panggil nama lauk ni ape
hurmmm....

Tapi kannnnn
kalau makan ni memang kenyang la 2 hari
tapi kannnnnn
macam sayang pulak nak makan...
korang rase camne..???

Meh tengok lauk pe aku masak tuhh




















tengok la....
kat bawah lagi














































ADIP PANGGANG BEREMPAH...!!!
rolling on the floorrolling on the floorrolling on the floorrolling on the floor


Takde la....
memain je.. aku boring sorang2 kat opis ni
jumaat lepas aku amik adip
ari cuti aku amik adip,
ari keje adip kat umah wan dia..
kelambu ni aku beli untuk adip tido kat umah aku
sebab umah aku banyak nyamuk.

Nanti ada rezeki aku nak beli tilam queen ngan kelambu besar
senang nak bergolek2 ngan adip nanti.
aku tanak tido ngan adip kat atas katil
takot adip jatuh, yela skang adip dah makin lasak
lagi senang tido bawah je kan...

Skang adip dah pandai meniarap
minggu lepas papa adip keje malam
pagi2 adip bangun dia dah tunjuk skill meniarap kat papa dia....
bila adip tak boleh nak meniarap
menangis tuh.. mintak bantuan
hahahha.... lawak tol dak kecik ni..!!

tengok papa....adek dah pandai meniarap..!!

adehh papa mama... tolong adek....





1 comments:

sHeeMa DeaN

shidahhh. aku beria apa resepi ko.. sekaliiiiiii.. hahahahhahaha ko agak-agak ler shidah oiii.. hahahahha.. tapi besstt gak kan.. adib panggang.. akak cop peha dgn pipi ek.. hehehe