CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 22, 2012

~ Adik Kawen / Kawen Adik ~

Huhhh..

Walaupon dah 2 bulan ++ adek aku kawen
tapi baru arini aku nak update cerita kawen dia.. 
uhuhu

 Sebenarnya adek aku ni nikah 13/4/2012
dapat orang kelantan..
memang berkampungla kami anak beranak 
kat kelantan nun..
dan macam kampung halaman sendiri plak..
sewa homestay je kat sane.
Pegi pon tak ramai..
kiteorang sefamily pastu dengan keluarga pak cik aku..
Nikah kawen kat kelantan tu nanti la aku cerita..
ni nak cerita pasal majlis kat belah laki..

Majlis belah lelaki ni buat 28/4/2012
ala masa BERSIH 3 tu..
nasib baik tak menjejaskan majlis..
yela dengan katering  sume2 tu...
tapi masa tu tak pikir pon kan.
teruskan aje....

Kawen adek aku ni, kiteorang pakai katering
takla bape nak meriah malam sebelum tu kan
malam sebelum tu kiteorang adek beradek je 
dok depan rumah jaga pelamin sambil pakai inai..

Hari tu jugak aku buat majlis aqiqah dengan 
majlis cukur jambul adip
ni nanti aku cerita kat dalam entry lain.

Ni aku tepek gambar² masa majlis
malas dah nak taip²..

 ni masa pengantin baru turun kereta


mai..mai..mai... yang tukang pegang bunga mangga tu
kene rasuah dengan mak aku rm5 sorang...

okeh...depan lagi..depan lagi sikit....
ha yang baju tudung biru tu tepi sikit ye..!!

rombongan dari kelantan
~~~(&(^$@&(*gHJ8F656(^#&^*&09:":"PIUJI*^5)&&$%*&*&&^&^#@``~~
dah tranaslate dari loghat kelantan ke loghat nogori
ha..makan.. makan la yo.. lauk tu sumo eh podeh²..
kalo tak tahan, tu ha torojun kek tangki air tu ha yo...
pandai² la yooo... buek cam ghumah sendiri...!!
** peace isma, mu jange marah ye..!! 
hik²....

ha mak... lagi mau menantu perempuan...
renjis² dipilihhh...alallalallallalalla....

putung kek... 

makan kek...suap kek.. suap kek.. makan kek...
apa pon tak blehhhh..!!!

Adoi tetibe gambar pelamin tak da..!!! achaner johan..???
gambar² ni semua nya dari kamera aku..
aku akn tuan rumah, mana la nak sempat snap gambar
ni je yang termampu...
nak tunggu OP memang lambat la kan...
so..ni jela...

Buat adek aku... epul ♥ isma..
selamat pengantin baru..walaupun dah 
berbulan korang kawen..
hadiah aku tu pakai copek.. maha den boli tu
copek² la buek kawan adip...
adip dah tumbuh gigi dah.. duo batang baru..



0 comments: