CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 22, 2011

Khurafat Yang Menyeramkan..


Aku dah tengok filem ni..
Seram.....
Tu yang boleh aku cakap..
Jalan cerita yang lain dari kebiasaan..
Suspen...


Tapi yang buat cerita ni kureng,
aku tau bila hantu tu nak keluar.
Dan aku dah standby nak tutup mata.
Hanya melihat melalui celah² jari jek...!!!
hhahah sengal tolll...
Gila penakut...

Aku bukan apa, bukan penakut gila..
tapi nanti aku asyik terbayang² je muka hantu tu
nak kan masa nak tidur..
Time tu aku takut la....
Tu la satu² nya alasan... sebab tu aku
tengok cerita hantu disebalik celah² jari...
*malu... sila jangan gelakkan saya**

Apa pon cerita ni best jugak la.
Muka hantu pon, menakutkan...
Kepada yang belum tengok, pergi la
tengok sekarang ye...
Khurafat memang serammmm....
*shamsul sila bagi saya komisen ok, kerana mempromote filem anda**




0 comments: