CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 21, 2011

~~ Jalan~jalan Kelantan ~~ daY 3

Hari ni last day kami di Kelantan,
dah siap kemas² barang
tengah hari kami check out
dari teratak sewaan...

Kami bertolak lebeh kurang pukul 12 la
adek aku ambik tunang die
ecececeece... dah tunang lorr..~~!!
siap bekal kan kami tapai.. buah tembikai..
dan yang paling best buah salak..
memang feberet aku tuhh

Pastu pegi Pasar Siti Khadijah
aku beli seplastik dua kepok lekor
ngan kepok kering..
dah selesai membeli belah
maka berangkatla kami pulang ke Selangor.

Yang best nye Kelantan ni
bg aku la..
setiap signboard mesti ade perkataan jawi..
dan paling RARE tu...
ni ha

memang mantap..!!! i likeee...
kalo kat KL ade camni kan elok!!

Pastu jumpe lak tesco dalam jawi

memang jakun la kejap aku... sume benda aku suh
adek pompuan aku ambik gamba..
alah... aku jakun kat Kelantan jek.. balik sini aku tak jakun dahhh

Kiteorang bertolak lebeh kurang pukul 5 petang
sampai rumah pukul 4 pagi..
camtu la perjalanan aku ke Kelantan.
InsyaAllah tahun depan aku datang lagi ke Kelantan.
kali ni aku sorang je pegi tanpa ditemani Abg, sebab Abg tak dapat cuti.
InsyaAllah tahun depan aku ditemani Abg dan baby tecik...
ihihihihhii.... tak sabar nak tunggu baby tecik kuar..
(^_^)

0 comments: