CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 20, 2011

~~ Jalan~jalan Kelantan ~~ daY 2 {part 1}

Peace yooo..~~!!
ni nak cite kegiatan pada hari kedua yea.
bangun pagi² gosok gigi gune air mineral
[air mineral tu beli kat Mydin KB]
hukhukhukhukhukhukhuk...

Siap² dan bersiap masing² untuk
pegi meminang anak dara orang yeh!!
teringat mase aku tunang dulu... (^_*)

Majlis sangat simple, dihadiri saudara terdekat je
tapi agak meriah dengan mulut bising keluarga belah lelaki
uhuhuh
tukang cakap nye a.k.a abang sulong aku
bertindak dengan baik sekali,
SYABAS ALONG!!~~
dan dibantu dengan kru² yang lebeh menghavoc kan keadaan
peace yooo~~!!

Rombongan kami disambut baik keluarga belah pompuan
dihias dengan pelamin simple sesuai dengan tema majlis
SIMPLE
uuhuhu...
makanan juga diberi
ha ni lagi satu pengalaman bagi aku
bagi aku la makanan pelik itu, pelik rase nye..
kerabu.. eh kerabu kot macam kerabu la
kerabu rumpai laut.
lupe nak ambik gamba.. ish³...

Pertunangan ni diikat selama +/- setahun.
Belah aku menghantar 7 dulang hantaran dan dibalas
tak tau bape dulang lupe nak kire
FYI, hantaran belah laki ni 100% dibuat oleh si lelaki tersebut ye
adalah beberapa % idea dari aku.

Sebelum pape meh layan dulu gamba dari majlis..

tu ha baju hijau tu la si tukang karut..!!

pelamin yang simple..

cincing tunang..

alahai bakal menantu dennnn...~~!!

selamat la sudah jadi tunangan orang..
selamat la jugak jadi sebahagian dari famili kami..
welcome²...

ni hantaran dari belah lelaki

ni pulak hantaran dari belah pompuan

kat kelantan kalau tunang lelaki pon disarungkan cincin tunang gak..

suke gamba nihh...~~!!

tunang dah korang ye.. moga dipanjangkan jodoh

Lepas majlis, dorang ni g cabut shot tok outdoor
gedik² je kan nak outdoor...
tapi dah rezeki de orang nak tangkap gamba..


banyak lagi sebenar gamba outdoor ni, tapi maleh nak upload
banyak².. cukupla 2 keping je.. (^_^)




2 comments:

Cik isema & En Epuiiii~~

waaaa alanggg.. byknye pic... nk amek boley?? boley la hehehehe.. pic lam kmera akk kte xleh amek sbb die xwat alek cabel lak.. hehe bleh ye lang hhehe

Shida Karim

boley³... datang ah putrajaya. meh³.....