CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 17, 2011

~ t e r i n g i n ~ . . . . . . p a r t s a t u


ihihihhi.....
aku dah masak asam pedas..
shedapppp...

Aku masak asam pedas
selasa aritu.
mula² aku masak asam pedas ikan kembung
pastu kan tak abis..
kuah dia banyak lagi..
sayang nak buang,
aku simpan jela.

Pastu kan malam tadi aku buat
asam pedas udang pulak.
sedap gakk
rasa masam² ngan manis² udang tu
sedap.. sedap.. sedap...

Malam ni aku nak masak
kerang pulak...
ihihhi...

Tapi kan....
bukan rendang kerang
aku nak buat kerang masak cili jek
mesti sedap kan...
yum...yum...yum...

Sebelum ni aku memang tak makan kerang
tapi sekarang ni,
macam dah suka lak ngan kerang..
takpe.. takpe..
malam ni dinner aku
berlauk kan kerang....
uhuhuuuhu...




0 comments: