CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 12, 2011

~ Ada+Apa+Dengan+Jantina~

Salam...
banyak nak cite tapi malas nak menaip
kan best kalo de PC yg leh taip sendiri
kite cakap je ape kite nak
die yg taipkan
best kan..???

7hb ritu aku gie check up
alhamdulillah sume nye ok
tekanan darah, gula sume ok
mase nurse check degup jantung baby
nurse cakap degup jantung baby laju
pastu die suh refer ke doktor

Aku pon pegi la kat doktor,
mase doktor check tu jantung baby ok pulak
pastu doktor tnye dah scan lom
aku cakap la belom
pastu doktor nak scan
aku pon menyerah perut la..
scan, scan...
tup tup doktor tanye
nak tau jantina baby tak?
aku cakap nakk..!!

Pastu doktor tunjuk²
last² doktor cakap
ha ni nampak x telo die
uhuhuh
telo weyyy...!!!
lelaki la kan...???
hik³.......
Pada aku tade masalah
kalo lelaki ke perempuan ke
aku terima je...
tapi mase aku cite ngan incik suami
eh die pulak terover acting
die sebenarnye memang nak
baby boy..!!
baru aku tau nape die tanak gie scan
ermmm.. patotla

Walau pape pon kan
aku tanak la pecaye scan² nih
kekadang scan ni menipu je
dah ramai kawan aku kene
hik³
scan lelaki tapi kuar perempuan..
camtu la sebalik nye...

Aku nak tunggu mase bersalin nanti
tengok baby ape yg kuar
ihihhi...
bagi aku, untuk pestime nih
aku xkesah laki ke pompuan
yg penting sihat, selamat,.....
aminnn..
doakan aku ye...

(^_^)

*** aku blom rase takot lagikk, tapi rase tak sabar² nak tggu baby kuar +/- 3bulan je lagi... ***

3 comments:

yatt

wah dah scan jantina.. best nyer.. bila la akak nak rasa hehehe

...sWeeT uMi...

dah tak lama tu 3 bln lagik...sabar ek shida...insyallah dipermudahkan...hehehe kalu btul scan tu dpt la boy ek...(^_^)

Shida Karim

kak yati~uhuh.. xpe nti sampai jugak mase tu. tingkat² usaha ye.. ihihi

kak emah~tula kak, rase xsabar btol nk tgk baby kuar. mintak dipermudahkan la.. amiinn..