CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 20, 2010

mEnu hari iSniN..

menggelabah je title kali ni... ni la akibat nye, org berblog2 ko pon nak berblog2.. erm... tapi aku teringin nak jadi penulis blog tegar cam kak lieya aku suke sgt bace blog die. best...hihi


malam semalam aku masak simple2 jek tok incik Somi (bukn smlm je, tp ari2) ikan cencaru goreng ngn sayur.. incik Somi pon pelik apesal aku asik amik gamba je,, potong bawang amik gamba, potong sayur amik gamba, dah macam jakun pon ade..... ngn bangga nye aku bagitau incik Somi " org dah ade blog tau bang..." ihihih.. sonyum jo la laki den.. meh layan gamba yg aku amik semalam... =))


sayur ape tah... incik Somi suke sayur nih...




ikan cencaru goreng...




kalo ade ikan goreng, mesti la ade kuah asam...




tgh layan myresepi... malam ni nak masak ape ehh..??

2 comments:

☆ lieya latif ☆

kehkeh keh ...seronok berblog ni...ko sign in laa iklan nuffnang...untung2 sambil berblog duit masuk heheheheeh

wah menu yg simple lagi lazat...ni kalo akak dpt ni ngan nasi panas2 bertambah2 aku mkn shida oiiii...yummm yummmm....

SYiDa k@RiM

lom reti g kak... buleh aja kan..??

hahhaha.... meh ler dtg umah