CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 29, 2010

Menu malam tadi

Tak de pe nak cite selain dari menu malam tadi =D Aku masak simple2 jek.. pendek kate ape yang aku tau masak la.. yg susah2 tu xdapek den nak nolong eh doo.... lagi pon incik suami memang suke masakan yg simple2 nih.. Die x cerewet pon bab makan ni. Die telan je ape yg aku masak. Kalo goreng telo mate pon die telan gak... tanpa banyak cakap.. tapi kekadang aku lak naik sian sik masak yg simple2 jek tok die, balik keje tengok lauk.. alahaiiii... xpe malam ni aku masak yg spesel punye tok incik suami hihii.... Mehla tengok ape aku masak semalam...


ikan masak kicap




sayur bendir



ha... amek ko.. terlebih rajin, siap edit g. hahhah...~!~!



Lepas masak ape sume, aku buat ni pulak.. sambil2 tengok hindustan hohohoh....




** sangat2 boring malam tadi.... incik suami syif malam =((





4 comments:

☆ lieya latif ☆

amboi sodapnye....lapar lak akak tgk...akak mmg peberet sayur bendi tuh.....

rajin ko mengopek ikan bilis, akak selalu beli yg siap2 siang...pemalas aku nieh! hahaahah

Shida Karim

ahhaha... meh dtg umh mkn..

tu beli yg dah siap kopek kak, tapi cam x kopek je. tu yg kene bersih2 kan ckit

shimazahar

shidaaaaa...

RAJIN GILAA KO MENGOPEK IKAN BILIS TU... PERGHHHH TABIK SPRINGG LAAA.. AKAK KO NIE SANGAT PEMALAS KALAU BAB NAK MENGOPEK IKAN BILIS.. BELI YANG DAH SIAP KOPEK LAGI SONANG...

:)

Shida Karim

tu beli yang dah siap kopek la tu kak... tapi ade lg tulang2 ngn taik2 die... besih2 kan sikit2 je =D