CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 16, 2010

tayar masuk skru...????

nak lari dr tajuk jap ye...
smlm audit kt unit aku berjalan dgn jaya nye... siap bodek auditor ngn air mineral lagik..ahhah...harap2 xde la NCR / OFI..aminnnn....


smlm mase nk balik.. macam biase la aku turun opis gie kt tenggiling meledion grey aku, start enjin..jalan.. tetibe aku dgr ade bunyi lain macam je.. aku turun kete tgk OMG..!!! ade skru dh termasuk kt tayar kete aku. adoi cam no nihh...??? xpe..aku pasrah je jalan. aku tipon adek aku, die suh pam tayar dlu tgk angin kluar x dr tayar. sampai je kt umah aku tgk tayar tu ok je. nnti malam aku pam la.. tp x gie pam pon.. maleh. huhu... pagi td sebelum gie keje aku tgk tayar tu, ok je.. uhuhu...sib baik.. alhamdulillah....

ni meh tgk skru yg gatal masuk dlm tayar aku



ni skru jahat tu.. x tau aku dpt dr mane.. tah panjang ntah pendek la skru tu.. =(

2 comments:

☆ lieya latif ☆

wah wah cik shida pun ade blog yeak hik hik hik...nanti akak link ko yeak....

tu ar mudah-mudahan iso kite berjalan lancar kan ...amin!!

hah, masuk skru, siap sediaaa laa nak bocor tu shida...standby laaa duit tukar tayar......

Shida Karim

hihihi.... yela asik tgk kak nye blog je... teringin gak nk de blog sdri =))

ha tula... nak kuar duit g.. tensen tol la. dh la myk naik..